mandag 17. januar 2011

Sokkepar nr 1 i 2011 ferdig - 10.01.2011

I influensa og lungebetennelserus har jeg strikket et par sokker. De ble altså IKKE identiske, og jeg har måttet ta opp strikkinga flere ganger. Null konsentrasjon, men godt å ha noe å holde på med allikevel. Jeg akter IKKE å endre det heller. Hehe... men her er altså mitt første sokkepar i 2011 ferdig:


Disse er strikket i str. 2 år, i fabelgarn. Gikk med under ett nøste. La opp 52 masker.
Nå skal jeg se litt mer på Olavotten min.... og se om jeg har nok konsentrasjon til å skjønne hva jeg må gjøre der, for å komme videre, ellers er neste prosjekt å komme videre på russersokker i str. 6-12 mnd. Så langt har jeg kommet på dem:


Måtte bare formen bli bedre, så jeg får vært mer effektiv :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar