mandag 17. januar 2011

Pakkalakkas vinterhals på pinnene - 10.01.2011

Jeg fikk ikke til olavottene, så jeg må ha teskjehjelp!! Med tegne og fortelle. Helt håpløst.. skulle ikke tro man har strikket i flere år!! Hehe.. men har aldri strikket votter med forskjellig mønster på under, og oversiden. Spennende... så gleder meg til å få det til. Så planen er å fortsette på russersokkene, men jeg er for sliten til det nå. Derfor tok jeg en sjefsavgjørelse :-D Og skal nå strikke pakkalakkas vinterhals med mitt deilige Incawoolgarn fra Hjertegarn.

Her kan du se bilde av pakkalakka halsen:

http://pakkalakkapuslermedting.blogspot.com/2010/06/klar-for-vinter.html
Så da blir det spennende å se om jeg får til noe lignende. Hadde trengt det, for å beskytte halsen  bedre :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar