mandag 17. januar 2011

NYTTÅRSAFTEN - 31.12.2010

Det er 31. desember 2010. Året har gått veeeeldig fort... det må være det året jeg synes har gått fortest i mitt snart 36-årige liv. Jeg synes det nettopp var jul... at jeg nettopp hadde bursdag (februar) og at det for noen uker siden var konfirmasjon for min eldste datter. Og om 5 mnd skal det være en ny konfirmasjon for yngste datter. 2010 har på mange måter vært et tungt år, men du verden så mye jeg har lært. MYE har gått fremover, og jeg ser endringene tydelig :-) Så det er bare å jobbe på i 2011 også.
Nå pleier jeg ikke ha så mange nyttårsforsett, men i år skal jeg trene mer!! LOVER :-) Også skal jeg strikke mer. Jeg har hauger med garn, og maaaange ideer i hodet mitt, så det gjelder å få det ut, og få laget opp noen gaver. Jeg skal la være å kjøpe garn, med mindre jeg skal strikke noe spesifikt jeg ikke har garn til. Men det burde ikke behøves de første månedene i alle fall. Jeg har 4 prosjekt jeg skal gjøre ferdig - mulig jeg starter på et 5. men det er fordi jeg trenger noe "hjernedødt" å strikke på mens jeg ser tv, snakker i tlf osv.
Jeg holder fortsatt på med lys og mørk rosa tunika som jeg startet på i januar i 2010!! Ikke veldig mye igjen, men det krever konsentrasjon. Et par russersokker i str. 6 til 12 mnd er på pinnene, og et par sokker i fabel. Også Ola-vottene som jeg holder på med nå, men har støtt på et problem som jeg trenger hjelp til... En vott ferdig, og nr 2 på gang.

1. Olavottene
2. Russersokker
3. Tunika
4. Sokker i fabel

I den rekkefølgen skal jeg strikke tingene ferdig - men jeg kommer til å begynne på en guttelue "Space Invader" :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar