onsdag 7. desember 2011

Jeg kom i mål :)

I dag har jeg jobbet etter planen jeg satte opp i formiddag, og det har gått kjempefint. Jeg har ikke fått strikka så mye som jeg skulle ønske, men alt det andre, og mere til er gjort unna. Julekort er bestilt, og er klare til å hentes i morgen. :) Det passer kjempefint, slik at jeg kan ta med meg julekort når jeg skal på runde i Leksvika, og på Inderøya :)

I morgen er det også ryggskole, og det er siste gang på trinn 1. Fra neste tirsdag er det trinn 2, og da blir det kun 2 dager i uken i 4 uker fremover, med pause i julen.

Blånisseluene og vottene ble kjempesøte!! Bilder kommer en annen dag.. har tatt bilde før toving, men ikke etter.

Nå skal jeg strikke litt, før jeg finner senga ganske tidlig, siden jeg skal tidlig opp - og det er FULL fart hele dagen i morgen :-D På kvelden skal Oliver på sin første gradering i Taekwon-do, og han er kjempespent :O Det minner meg på at jeg må sørge for at kamera er ladet, hadde med meg det lille kamera på prøvegraderingen, men det ble ikke så bra bilder :( Så i morgen skal jeg ta med meg speilrefleksen :D

God Natt :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar