lørdag 31. desember 2011

Årets siste innlegg

Da er det bare 15 minutter igjen av 2011. Jeg pleier ikke å ha nyttårsforsetter, men jeg har jo noen tanker om hva jeg ønsker å gjøre i 2012. Blant annet skal jeg blogge mer ;) Det er tanken i alle fall. Det ble ikke så mange innlegg i løpet av 2011, men jeg føler at jeg kommer meg... hehe. Det er jo koselig å se tilbake på hva man har skrevet, opplevd og laget i løpet av året.

Nå smeller det godt her ute, og pusekatten min er redd... hun har gjemt seg under sofaen. Det samme som i fjor. Har med vilje ikke sluppet henne ut i dag, for at hun skal slippe å bli såå redd.

I kveld er det to minus ute, det har snødd en del. Tidligere i kveld var det 5 minus, og jeg fikk ikke start på bila :P Hmm.. synd at jeg har klart å ødelegge sjokken min, for da blir jeg vel billaus når det blir kulde. Kjedelig...

Åj.. nå er de nærmeste naboene ute i alle fall!! Verandaen min ble ROSA!! hehe....

GOD NYTTÅRSFEIRING TIL ALLE :-D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar