onsdag 7. desember 2011

Døgnet har for FÅ timer!

Jeg synes generelt at dagene går fort, men NÅ tar det jo helt av... jeg legger planer for hva jeg skal rekke å gjøre, men jeg rekker det jo aldri :o Plutselig er det kveld, og jeg synes ikke jeg har fått gjort stort.

Nå er jeg ferdig på arbeidsavklaringsperioden min, og har vært på jobbintervju i forhold til praksisplass. Jeg er så heldig at jeg skal få være på Nav Forvaltning i 6 mnd, 60% stilling :-D Jeg starter med en gang ryggskolen er ferdig, altså 16. januar. Jeg gleder meg :) Jeg blir å jobbe annenhver dag, så blir to fridager jeg kan bruke til hva jeg vil :D

For å prøve å være litt effektiv skal jeg dele planen min her i dag:

* Feste tråder, og sy sammen 2 blånisseluer *done*
* Sette i flettebånd på 2 par blånissevotter *done*
* Ta bilder av div gaver jeg har klare til innpakking *done*
* Pakke inn minst 5 gaver *done*
* Vaske 3 maskiner med klær, og henge opp *done*
* Brette et lite fjell med klær *done*
* Strikke videre på en julegave *done*
* Komme i gang med tovede tøfler jeg skal ha i gave *done*
* Møte kl. 1345 *done*
* Middag - taco i dag, etter ønske fra Linn *done*
* Ryddings *done*
* Lekser med Oliver *done*
* Gjøre klar gaver fra pappa *done*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar