lørdag 24. desember 2011

Da er årets store dag her :)

Nå har det vært hektisk i noen uker her. Jeg har strikka, og strikka, men ikke orket å blogge alt pga treg pc :) Men i romjulen skal jeg få lagt ut litt etterhvert. Nå blir det rolige dager, og det er godt å tenke på. Jeg og storesøster har ryddet, og vasket fra topp til bunn i huset, og det har vel aldri vært så ryddig noen gang. Til og med kjellerbod og vaskerom er ryddig! Vi har kjørt billass, på billass til søppelfyllinga, og fått ut mye unødvendig, og frigjort masse plass. Det gjenstår noe sortering av hobbystæsj, men det får jeg ta etterhvert.

Hektisk førjulstid er vel noe alle kjenner til :) Da er det godt når julekvelden endelig er her, og alt er klart for å bare kose seg, og slappe av. Jeg har laget dessert, og det meste til middagen er klart. Barnas far feirer med oss, og skal hjelpe til med maten. :)

Menyen i dag er som alle år, ribbe med medisterkaker, julepølser, rosenkål, rødkål, surkål og mandelpotet. Og til dessert blir det riskrem, med jordbærsaus. Gleder meg veldig. Før har jeg alltid spist julemat i løpet av desember, men i år har jeg ikke smakt på noe, så da blir det ekstra godt når det endelig blir :) Måtte det bare bli sprø svor :D

Her er årets julekort :)


God Jul ønskes dere alle <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar