mandag 17. januar 2011

Jeg har fått pakke :D Fra hemmelig strikkevenninne på NSF - 13.01.2011

HELDIGE meg... formen er fortsatt laber, så jeg vakler mellom senga, kjøkkenet og pc'n. Ikke mye fart dessverre. Var hos lege igjen i går, og hun kunne fortelle at betennelsen var på vei tilbake, men at symptomene nok ville henge i noen dager til, siden jeg sliter med lungene fra før av. (Åj, lang setning!).
Så jeg prøver å ta det med ro..  strikker litt på vinterhalsen min, som jeg gleder meg til å ta i bruk. Og i ettermiddag fikk jeg pakke :-) JEG liker pakker :-) I alle fall denne :-)

Ett strikkepinneetui!! Et nøste Eco Multiull og en vaniljekaffe :-) Tuuusen takk hemmelige venninne :-)


Jeg har allerede gjettet hvem pakken er fra, men ikke sikker på om det kan røpes enda. :-)
Gleder meg til å ordne i stand pakke, og sende avgårde til min hemmelig venn. Skal prøve meg ut en tur i morgen, for da skal jeg på fysioterapi, og må ut allikevel :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar