mandag 17. januar 2011

Dobbelsidig lungebetennelse - 10.01.2011

Året startet ikke så bra gitt... jeg ble jo forkjøla, og hanglet veldig. Men på slutten av uka følte jeg meg litt bedre... MEN på fredag ble alt verre. Jeg måtte ut med vått hår, rakk ikke tørke det... og jeg svetta og svetta, klærne ble våte og kalde, TO ganger, fordi jeg hadde to avtaler. Var hjemme i mellom å skifta, men det hjalp tydeligvis ikke. Fredagskvelden sovnet jeg kvart over 7, og sov i 16 timer (med div små oppvåkninger). Tok medisin, og sov to timer til. Så på ettermiddagen på lørdag var det legevakt neste. 160 i crp, og kraftig lungebetennelse på begge sider. Så lørdag og søndag lå jeg hele dagen, med småturer oppe bare. Fått strikket noen runder på fabelsokkene, så det ligger at til at det er de som blir ferdige først :-)
Utrolig kjedelig å være syk, men medisin begynner å virke nå, så jeg klarer å sitte oppe litt. Og da strikker jeg, og henger ved pc'en og leser i blogger. Blir mye feilstrikking, for konsentrasjonen er ikke på topp.. hehe... så lang tid har jeg vel aldri brukt på å strikke et  par sokker (om de ikke var lagt til side selvsagt). Men det ligger at til at de blir ferdige i dag :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar