tirsdag 22. november 2011

Stille fra villa'n

At det er stille på villakreativ, betyr ikke at det er stille I villa kreativ... her har det vært full fart, og både jeg og lillegutt har vært kreativ. Han har laget masse julegaver til "kvinnene" i sitt liv, og jeg har også laget en del julegaver.

Jeg har begynt på ryggskole, skuldergruppe, etter endelig å ha fått diagnose på skulderen min. Har hatt smerter, og nedsatt funksjonsevne på den i godt over ett år, så det var på tide. 12 til 18 mnd skal det ta før den blir helt fin, og det ser jeg frem til... med behandling kan dette gå kjappere, og det har jo ingenting å si det heller. Jeg er på ryggskolen 3 dager i uken, først i 4 uker nå, også blir det 2 dager i uken på trinn 2, som også går over 4 uker. Treningen har utløst ille smerter.. jeg hadde jo ikke så vondt lenger, bare nedsatt bevegelighet. Men NÅ er det vondt nå... fysiodama sier det skal være sånn, og at det blir verre før det blir bedre. En bekymring hadde hun dog... ble smertene verre i hvile/om natta kunne det være at betennelsen blusset opp, og det er jeg redd for at har skjedd... Jeg er hjemme og slapper av i dag, før jeg både i morgen og torsdag skal på ryggskole igjen.

Selv om det gjør vondt, klarer jeg å strikke.... heldigvis. Holder jo skuldra ganske i ro når jeg sitter med små strikketøy, så jeg slipper å kjede vettet av meg i alle fall :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar