søndag 27. november 2011

Julemesse og strikkebesøk

Denne helgen har vært innholdsrik. Fikk gjort unna litt husarbeid på fredag, og startet med det på lørdag. Var flink, og la meg tidlig på fredag :-D Så opp i rett tid på lørdag, fikk unna litt mer, og fant frem div bilder for å få opp på veggene, adventsstaker og julestjerna. Fikk til og med opp bilder på badet, som jeg har ønsket meg lenge :-)

Fikk startet på kjellerryddings, og vaskemaskina gikk hele dagen. Laget en laaang liste over TO DO før jul, så det er bare å forsyne seg fra den, og krysse ut etterhvert. :-)

På ettermiddagen dro jeg på ORKLAMESSA 2011. Dit kom også Siv :) Vi tittet rundt omkring, noterte priser i hodet, og er veldig enig i at mange selger ting alt for rimelig.. hvorfor gjør de det tro?? Hmm.. det er jo skikkelig håndverk de driver med, mange timers arbeid for slikk og ingenting. Drømmer om å få vært med på messa en gang, men det blir vel en stund til... har altfor lite til å kunne stille ut på en slik plass. Jeg er ganske "flink" til å gi fra meg, eller selge underveis som jeg lager ting, og nå er det maange ting som er laget til julegaver :-) Så bagen med ferdig ting vil nok krympe betraktelig når jeg har pakket inn alle julegaver :)

Etter messa dro vi hjem til meg, og jeg laget lasagne til middag. Kjapt og greit, så vi kunne komme i gang å være kreativ. En koselig strikkekveld i kjelleren, vi tente opp i ovn, tente masse lys og slappea av, og kosa oss.

Jeg har strikka ferdig ei blånisselue, og begynt med neste, strikka litt på en julegave og fått ryddet klart til å sy videre på div julegaver. :-) Blitt tatt lite bilder... ca 0 faktisk... :P Dårlig greier!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar