søndag 30. oktober 2011

Bloggtørke

Jeg har ikke blogget på lenge, og det er ikke fordi jeg ikke har lyst. Men jeg har ingen god pc. Den jeg bruker nå er suuupertreg, og den bærbare har kræsjet. Rakk heldigvis berge bildene... men å sitte med en treg pc.. da gjør jeg bare ting jeg må. Men i dag bare måtte jeg allikevel. Har i grunnen vært ganske kreativ siste ukene, og fått laget masse. Noe har jeg solgt, og noe blir gaver til jul. Synes det er utrolig koselig å blogge om det, men har heller lagt ut på facebook, der jeg lett kan legge ut med telefonen min. Men blogge blir noe helt annet, fordi man får skrevet litt om det man lager samtidig, og hvilke tanker man har om det :)

Hverdagen er en helt annen enn da jeg startet å blogge. Jeg var kjempesyk lenge, og det tok veldig lang tid å komme seg ovenpå! Men i løpet av sommeren kom jeg meg i god form, begynte og trene, kom meg inn på rett spor med kostholdet og følte meg mye bedre :) I høst har jeg begynt å jobbe, riktig nok arbeidstrening, men en plass må man starte. Jeg er i alle fall veldig klar for å komme meg ut i jobb, evt gjøre ferdig utdanning. Jeg stortrives der jeg er nå, selv om arbeidsoppgavene ikke er utfordrende, så er det godt å komme seg ut blant folk, og ha orden på hverdagen.

Men til tross for hektisk hverdag, finner jeg tid til å være kreativ. Og jeg storkoser meg :) Blir mye kreativt i helgene, og da er det lettere å få med noen til å være kreativ sammen med meg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar