søndag 25. desember 2011

Mine strikkerier i 2011

Tenkte å lage meg en oversikt over hva jeg har strikket i 2011. Noe startet jeg nok på i 2010, men skal prøve å få med det som er blitt ferdigstilt i 2011 :D Det blir nok ikke i riktig rekkefølge, siden jeg har vært så dårlig på å blogge etterhvert..

* Leggvarmere i alpakka
* Leggvarmere i mini palett
* Julekule med snøkrystall
* Tovet hjerte, dobbelt med hanke (fritidsgarn)
* Ett par Olavotter (rauma finull)
* Strikket ullbukse i striper (lys blå, mørk blå og grå) (Mor Aase)
* Hettejakke i hvit eskimo 6/9 mnd
* Tovede tøfler (sorte, grønne, blå, blåspraglete, rosa/brunspraglete, rosa, rosa/gråspraglete, 2 i turkis, 2 i grønnspraglete) (fritidsgarn og rosendahl)
* 2 luer med stjerne i alfa. (sort med hvit stjerne, sort med lilla stjerne)
* Tunika str 2 år i Dalegarn. (Rosa/lysrosa og grønn)
* Grå ullsokker
* 3 blånisseluer (rauma blånissegarn) en i str. 6/9 år, og 2 i str 2 år.
* 2 par blånissevotter (rauma blånissegarn) ett par i str 2 år, og ett i 3-5 år.
* Space wader lue i Freestylegarn
* Isipisilue i lilla topp t tågarn
* VM look a likelue
* Pakkalakkahals i Hjertegarn
* Russersokker str. 18/24 mnd
* Fabelsokker i sort/hvit/grå str. 2 år

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar